Nu är Hon min 28åring ❤

Igår var det Älsklingens Födelsedag :-D
Hon blev 28år och hon tyckte inte att det var något speciellt att fira. Så jag ställde inte till med något firande.
Hennes Pappa ringde i fredags och sa att han ville bjuda upp oss och Fruvens bröder med familjen upp till honom, och så skulle grabbarna basta å ha d mys.
Det vart verkligen jättemysigt där uppe igår :-D
Fruven fick en Samsung Galaxy S3 av mig för ett tag sen i förtidig Födelsedagspresent, men igår så fick hon en ny kaffebryggare(den andra smakade kaffet konstigt i så hon drack inte kaffe hemma) och så hade jag köpt en sak på nätet så jag kunde göra en rosett på mig själv å så sa jag att hon fick mig med :-D (jag har tjatat på henne hela veckan och sagt ; en present är något man får som man får behålla hela livet om man vill det, just för att jag skulle "slå in" mig själv).
Idag så ska vi "fira" Fruven hemma hos mamma å syrran då vi skall laga lite mat och bara ha det kanonbra!!!

Nu blir det ytterliggare mer morgonmys med Älsklingen ❤
Så ha en bra dag Alla där ute! :-D

Älskar Dig Min Underbara Fruv, Du Är Mitt ALLT❤❤❤
❤❤❤ FörEvigt Vi ❤❤❤

XOXO
NonneD


Kommentarer
johannadgren säger:

Tack älskling för de fina presenterna!
Nu vet jag varför du tjatat om att man får behålla presenter man får! ;) jag älskar dig sötis! <3
Puss & Kram Din 28åring! ;)

Svar: Hihi... Jag älskar dig med sötisen ❤Puzz
NonneD

2013-02-17 | 10:45:07
Bloggadress: http://johannadgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback