Hemma på Frukost :)

Sitter hemma å äter frukost just nu, å tänkte blogga lite hehe :P

Jag mår såååå jävla underbart bra!!!
Livet bara flyter på med nästan Allt just nu :D
Jag bara njuter av att få Leva, jag Älskar mitt Liv!!!!!!!!!

Fruven har blivit av med sin godman helt och hållet så nu har hon hand om Allt helt Själv :D
Det är såååå Underbart för henne att hon äntligen har blivit Fri!!!!
Jag är såååå jävla glad för hennes skull, så jag bara vill skrika ut det till alla i hela Världen!!!! <3 Älskar Dig Fruven <3
Nu kan vi börja om ekonomiskt Tillsammans :D


Idag blir det en visit in till Lkpg med chifen å ska kolla på lite jobbkläder :)
Jag behöver verkligen ett underställ, vissa dagar känns det som att jag ska frysa ihjäl. Men nu ska jag få det så jag slipper frysa :)

Nej, nu e d dags att sticka iväg å jobba igen!!! :D

Ha det gött!

Avslutar bara med att säga:

Jag Älskar Dig Min Underbaraste,
Du är mitt Allt!
Jag går över världshav för Dig!
<3 Förevigt Vi <3

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback