Ny dag Nya möjligheter!

Godmorgon Världen!!!

Jag vill börja detta inlägg med att säga det att Jag älskar verkligen mitt jobb! Det säger jag inte bara för att, utan jag gör verkligen det!!!!!!! Det här är det bästa jobbet som jag någonsin har haft.
Jag har aldrig trivts så här mkt på ett jobb!
Perfekt för mig väldigt fysisk, och så e d både inne och ute vistelse Perfekt!!!

I helgen kommer d bli massssor med mys om vädret tillåter!
På lördag blir d ner t Centrum med W & M för å titta på "små stjärnorna" å sen iväg å kolla på när Chifen som spelar i Superstad(Österstad) har borta match mot bottenlaget som kommer från Motala.
Efter d blir d hem t mamma å grilla å dricka gott!

Så nu hoppas vi på att det fina vädret håller i sig så vi inte behöver paraply med oss utan vi kan bli lite brunare för d e juh aldrig fel!

Nu blir d att gå upp och göra sig iordning så vi kan åka iväg å jobba :)

Löv Ja Honey Bunny <3
Du är den Underbaraste!

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback