Feeeest... Igår ja!!!

Igår hade VI fest här hemma för en gång skull... D e första gången vi har fest.
Jag hade såååå jävla kul, en massa tjejer, sång, dans, karaoke å masssor med skratt!!!
Det e en sak som Måste göras om Snart!
D blev väldigt sent men d var d värt för en sådan kväll.

Älsklingen och Jag släppte verkligen loss å d var Underbart att se henne så glad och se hur mkt hon gillade d.

Idag har d varit mkt slapp men vi har inte bara suttit ensamma.
Frugans bror med familj var här på fika på em, vi har cyklat å handla lite, å så städade vi lite efter gårdagen...

Men nu e d lite kvällsmys framför tv innan vi ska sova å peppa inför en ny arbetsvecka, på det arbete som jag verkligen Älskar! Tack N för denna chansen du ger mig! Det uppskattar jag Välldigt mkt!

Älskar Min Underbara Fru <3

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback