På väg tbax!

Smärtan blir sakta men säkert mindre plågsam. Även att d gör sjukt jävla ont så tror jag ändå d e påväg att bli bättre!

Igår var jag å fruppizen å tvätta bilen på OKQ8 å shit va ren den blev, så då vet vi juh att biltvätten funkar bra me hehe.
Sen bestämde vi oss för att vi ska göra den finare så d blev lite inredningssaker t den, så som ny klädsel, nya mattor å lite mer.
Vi ska även köpa nya högtalare så d blir bättre ljud i den.
Fixa rost å sen hålla den i tipp topp skick!

Just nu sitter jag å väntar på att klockan ska gå så Underbaraste kommer hem!
Vi ska t mamma å fira henne sen för hon fyller år idag! Så d blir lite festligheter! GRATTIS UNDERBARA MAMMA PÅ DIN DAG!!! <3 Älskar Dig!

Älskar Dig Min Underbara Fru! Snart 1år som gifta <3
Förevigt Vi

XOXO
NonneD


Kommentarer
anette dahlgren säger:

du ska veta att jag älskar dig med min underbara dotter

2012-03-16 | 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback