Livet e inte rättvist!

Ligger å kan inte sova. Tankarna bara flyger runt i mitt huvud... Tänker på dig,din flickvän,dina anhöriga och på hur lätt man kan gå miste om livet å allt bara försvinner!
Tänk om jag mister någon så där Hur skulle jag ta det?
Det som har hänt är ofattbart... Jag kan inte riktigt förstå att du r borta... Borta för evigt! Det är det som jag inte riktigt förstår.
Du var en väldigt rolig person och du hade alltid ett leende på dina läppar och detta kommer att saknas!!!
Hoppas du har det bra där du nu är min vän. Må du vila i ro!
Du kommer vara saknad!

Så nu vill jag uttrycka extra mkt kärlek till min underbara familj och ni betyder mest för mig!!!
Älskar Dig Min Underbara Fru Du Är Mitt Allt och jag kommer ALLTID att Älska Dig!
Förevigt Vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback