Jobbig tid!

D har varit en skitjobbig tid för oss, tiden som varit.
Vi har inte kvar våra fiiiina underbara katter;( det gick tyvärr inte med allergi, flytt hit å sen tbax å att vi inte fick sova på nätterna. Så nu bor d i Vetlanda och har det kanonbra!
Sen fick jag en tråkig diagnos... Som jag gick ner mig massor av, men som sen med vidare blodprov visade sig vara helt feldiagnostiserad!!! För att de i labbet hade blandat ihop mina prover med någon annans, å för d säger jag FY FAAAAN!!!!!! Dra åt Helvete, ni e inte värda en piss i Ålands hav för mig ni kan gå å dö!!! Fatta att jag mådde dåligt för att NI begick ett ENORMT misstag!

Hur som helst så e jag mkt bättre psykiskt men ligger istället nu med influensa(som jag så snällt smittat frugan med Förlåt!)... Igen. Jag har hostat sönder mig ännu mer nu, har sån smärta så inte ens ord kan beskriva!

Älskar dig min Underbara Fru JD<3
Tillsammans är vi Starka!
Förevigt Vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback