Jaha d e juh typiskt!

Nu när jag mår bättre psykiskt så e d klart man ska bli sjuk fysiskt... Jag å frun var hemma förra veckan ons, tor å fredag för att vi låg sjuka båda två. Och vi var på bättringsvägen, men i typ lördags satt jag vid köksbordet när Älsklingen duschade. Jag hostade till å d bara small på vänster sida över revbenen... Å jävlar vilken smärta. Jag tog mig dubbelvikt av smärta in till sovrummet å kippade efter luft för att d gjorde så ont. Jag sa t fruppan att jag trodde att jag hade gjort illa mig riktigt mkt nu... När hon var klar så kollade hon om det syntes något, å d vara bara rött å lite svullet. Jag ringde då 1177 och beskrev vad som hade hänt och att d tidigare trodde att jag hade hostat sönder fibrerna i musklerna mellan revbenen. Då sa hon bara t mig att d lät som att jag hade slitit av en muskel nästan helt, och att det tar jättelång tid att läka och d gör inget på sjukhuset... Tyvärr. Jag skulle bara åka upp om jag fick svårt att andas... Så så e d just nu jag försöker röra på mig i den mån jag kan för att mjuka upp muskeln så den inte stelnar till, för då tar d ännu längre tid för den att läka...

Jag sitter just nu i sängen å kollar runt lite på nätet å väntar på att Älsklingen ska komma hem på lunch... Så jag får lite sällskap!

Nu blir d lite spel å slappa!

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback