Från 30/3-11 tills döden skiljer oss åt <3

Idag är d ett år sen frugan å jag gifte oss, och ojoj vilka förändringar vi har genom gått! Vi har flyttat till en underbart fin lägenhet(som dock renoveras nu men men...) vi har gjort oss av med alla katterna för att vi fick allergi och för att d inte trivdes jag har börjat äta ordentligt så jag har gått upp i vikt, frugan har gått ner nästan 40kg (på ett väldigt sunt vis via ändrat kost och börjat arbeta) och vi båda två mår sååååååå pass mycket bättre nu än vad vi gjorde då!

Så idag efter alla möten jag har å frugans jobb så blir d myyyyys på hög nivå! Blir väll ut å käka på något mysigt ställe å sen bio på kvällen när vi kommer hem ska d FIRAS med champagne!!!! Självklart!
Vi gav varandra små presenter nu på morgonen. Jag fick ett halsband med en ring där det står Y <3 J Förevigt! I ringen hänger det ett hjärta med vingar å jag tycker att det är såååå fint. Självklart så började jag gråta!!!<3
Älsklingen fick ett halsberlock i form av ett hjärta där det på ena sidan stod Förevigt Vi å på andra sidan stod det 30/3-11 och det tycker jag e jätte fin.... Eftersom d e jag som designat den hihi!
Jag skrev även en liten text till fruppizen om hur jag kände och den verkade hon tycka om...:)

Så nu sitter jag å tänker på den Underbaraste och bara längtar tills Efter mitt möte så jag får träffa henne igen!

UNDERBART!!!!!!

Ett år som gift har passerat förbi väldigt fort jag Älskar dig bara mer och mer för var dag som går och jag vill spendera resten av mitt liv med dig min underbara JD<3 Du Är Mitt Allt Och Jag Älskar Dig Med Hela Mitt Hjärta Och Själ <3

Förevigt vi 30/3-11

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback