Underbart!!!

Min Snälllla pappa skulle me ner till centrum me mitt internet(för han står på d) för att det inte kan hittas i usb porten utav någon dator. D gav oss då ett skitbra erbjudande!!! Samma mängd, 4G ist för 3G å sen billigare så självklart så tog vi det!!! Eftersom 4G e mkt snabbare så går d skiiiiitsnabbt nu, å d gillas MKT!!!!!!

Tack Snälla Älskade Lilla Pappa för att du e såååå Underbar som du är!!!
Jag Älskar Dig<3

Nu då till dagens jobb, idag har d blivit både innejobb vilket omfattat korridor och trappstäd och även utejobb vilket idag blev att "dra land"!!!
D e såååå jävla underbart jobb, man får vara både inne och ute å så e d ett väldigt fysiskt jobb vilket e PERFEKT för mig!!! I Love My Job!!!!
Tack snälla N för att Du ger mig denna chansen och att du Tror på Mig.
Det betyder Massor för Mig, Tusen Tack:)

Idag när vi kom hem från jobbet så ringde typ pappa direkt så då åkte jag iväg me han å Älsklingen var kvar hemma, när jag kom hem så hade hon gjort Jättefint i köket. D var en av d sakerna som jag skulle göra när jag kom hem. Men nu hade Underbaraste redan gjort d. Tack snälla Älsklingen det uppskattade jag hur mkt som helst!!!


<3Jag Älskar Dig Min Underbara J <3
Du Betyder Mest För Mig
Förevigt Vi 30/3-11

XOXO
NonneD
( frugans bloggadress på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback