Underbar Midsommar och Helg med Underbart Sällskap!!!

Sjuuuukt bramidsommar harbli haft!!!
 
Igår när Fam B kom hem så bestämde vi oss för att överraska dem med att midsommas maten skulle vara klar! Hehe d var sååååå underbart att se deras blickar å miner när d upptäckte att d blev midsommar mat :D!
 
M hade juh skojat med oss om att hon ville ha midsommarstång, egen inlagd sill, å nubben klar när d kom hem, så självklart hade vi juh d å mkt mer så klart hehe, man ska tänka sig för vad man säger till oss... Hihihi!!!
 
När vi hade ätit med dem och önskat glad midsommar å alla man gör så åkte vi hem med d saker som vi hade kvar hos dem, å sen bar d av till lilla mamsen.
 
Där blev d god dricka som vi fick av Fam B som tack för allt!!!    Sex on the Beach<3 grrrrymt god var dock tvungen å späda lite med sprite hehe blev lite för stark annars
 
Idag har vi även varit på Äventyrsgolfen med fiiiina J å d var jättemysigt!!!
Jag vann med ganska många slag!!! Hihi måste göras Snart igen!
 
Älskar min Underbara Fru så att jag får ont i magen å d pirrar i hela kroppen varje gång jag tänker på henne<3<3<3
Älskar Dig Med Hela Mitt Hjärta och Jag Kommer Förevigt Att Göra Det!!!
Förevigt Vi <3
 
XOXO
  NonneD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback