Sömn?!

Jag tycker en sak är väldigt konstigt, och d e när man e hur jävla trött som helst men när man väl ska lägga sig å sova så går det inte att somna... Hmm d e en sak som jag inte fattar hur d blir så?!?!
Ibland så kan jag även somna på kvällen men sen vakna efter kanske bara 30min-1tim å sen e d nästan omöjligt att somna om igen på huur länge som helst... Jaja d e juh inte hela världen!

Huvudsaken e juh att jag mår bra, det gör jag också eller nej jag mår UNDERBART BRA!!!!!

Men just nu ligger jag å Underbaraste i sängen å bara myser då d inte e något intressant på TVn

Snart blir d nog att stänga ner för idag å försöka sova, så NonneD is Signing Out!!!

Älskar Dig Min Underbara Fru <3
Utan Dig Vore Jag Ingenting!!!
Tack För Att Du Finns I Mitt Liv <3 <3
Förevigt Vi 30/3-11

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback