Mys med Fotboll å en "skadad" Fru <3!!!

Sitter i sängen å ser på ytterliggare en match, självklart i EM nu mellan Holland-Tyskland.
Innan denna matchen började så var vi på fotboll på Östvalla för att heja fram Bästa Superstad(Österstad) till vinst, såååå jävla gött äntligen en vinst!!!

Frugan ligger bredvid mig här i sängen å har galet ont, då hon har nackspärr som går ner i ryggen.
Så d blir en massa smörjande med voltarensalva så att d förhoppningsvis blir bättre snart!
Tycker d e såååå hemskt att se henne ha så pass ont som hon har, jag lider med henne å önskar att d ist var jag som hade hennes onda!!!

Imorgon är ytterliggare en dag med jobb, tycker att d e så Underbart att jobba med det som vi gör!!!
Allt ifrån innejobb med städning till utejobb med trimning d e ett så varierat arbete å det passar mig perfekt!!!

Imorrn efter jobbet kommer d bli en massa plock å städ eftersom vi hyr ut vår lgh under vätternrundan å d kommer på fredag förmiddag å d kan juh inte se ut hur som helst...
Vi ska då vara hos Fam B å vara lite hus å kattvakt å d ska bli spännande å se hur d kommer å gå. Men d e nog inga problem vad kan gå fel???

Älskar Dig Min Underbaraste, Jag Gör Allt För Dig!!! Om Jag Kunde Så Skulle Jag Ta Din Smärta Ifrån Dig Utan Att Tveka<3
Du Är Mitt Allt <3 <3 <3

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback