Såååå Underbart Liv!!!

Jag Älskar mitt liv sååååå Jävla mkt så att det inte finns ord för att kunna beskriva hur mkt jag ÄLSKAR att Leva!
Jag har Världens Bästa praktikplats, jag trivs som fisken i vatten! 
Jag har Världens Bästa Fru!!! Jag Älskar Dig Med Hela Mitt Hjärta <3
Jag äter ingen psykofarmaka,å mår Underbart bra!!!
 
Jag har inte mått så här bra sen jag var liten och kan knappt förstå att jag Äntligen kan få må bra!
 
Nu sitter Frugan å jag å sen på Tv å bara myser, snart blir d att hoppa ner i bängen å dra ner rullgardinerna å hoppas på en god natts sömn! :)
 
Älskar Dig Min Underbara Fru, Det Kommer Förevigt Vara Vi! Ingen Kommer Någonsin Kunna Dela På Oss<3
 
XOXO
   NonneD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback