Nu e vi hemma igen... Men full rulle!

Vi kom hem i torsdags, men vi har haft fullt upp så jag har inte hunnit skriva förens nu! När vi åkte hem i torsdags så var först tåget försenat men när vi skulle byta i Katrineholm så sa d till oss att vi skulle springa till nästa tåg för d stod å väntade på oss å shit va vi sprang( å d e inte att rekommendera när man e sjukt jävla åksjuk för första gången) Men när vi kom till perrongen så stod det inget tåg där... Utan det var försenat 20min, så d var bara att vänta! När tåget väl kom så sa d till oss att tyvärr så är vi försenade och tåget i Norrköping kommer aj att invänta oss så vi har bokat om er till nästa tåg som åker ca 1timma efter det att vi inkommit på perrongen i Norrköping... JÄVLA SKIT SJ!!!!! Å eftersom mamma stod i Linköping å skulle hämta oss så kunde inte vi vänta, så vi fick betala pendeln för att komma till slutdestinationen!!! Så d e pengar vi hoppas på att få igen men men d e juh SJ så d e väll inget att hoppas på!!! Vi kom till sist hem iaf som tur var men jag juh inte Lite förbannad! Hur som helst så har vi enda sen vi kom hem haft fullt upp, i fredags kom L med sonen V å vi hade d jättemysigt! Å jag fick även en ny Fin cykel av Fiiiiinaste Fruen!!!! I lördags blev d Folkrace på dunteberget i Motala för att heja fram SLMK å d gick ganska bra men tyvärr ingen pall placering... Då hade Jag, Fruven å A d jättemysigt!!! Igår blev d Folkrace igen men då hade bara SLMK en förare med som d gick bra för d två första racen men i d tredje blev han bortprejad å kom sen aldrig i kapp Tyvärr :'( å igår var M,A,T,J med å så självklart Fruven å Jag! Å d var såååå mysigt! I lördags så gifte sig min kusin R i Strängnäs så mamma å syrran var uppe på d å d kom hem igår igen å då passade mormor å morfar på att hänga med ner, så idag så ska vi på kalkon lunch hos mamma å bara ha det bra!!! Nu ska jag mysa lite med Fruven innan vi ska åka ut till mor! Ha en underbar dag idag, för det ska jag ha!! Älskar Dig Min Underbaraste Fru! Du Är Den Person Som Betyder Mest För Mig På Denna Jord<3 XOXO NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback