Gå väg... Till Paradiset!

Nu sitter jag å Älsklingen på tåget på väg ner till Göteborg å bara har det bra :D I eftermiddag/kväll så blir det en visit till Liseberg självklart å sen bara myyyyys på det Underbart fina hotellet Scandic Rubinen som vi får av fiinaste N, för att han uppskattar vårat arbete så mkt! Imorgon blir d att träffa M & N för att göra centrum osäkert hehe! Det ska bli såååå underbart kul å mysigt att bara sticka från lilla staden å bara få vara i Gbg! Mys på hög nivå!!!! Idag fyller även min fiiiina svärmor 56år, Stort Grattis På Din Födelsedag Älskade Lillemor<3 Så i morse var vi uppe med jättefina blommor, som hon fick av oss! Synd att du inte är med oss så vi kan fira med dig inte bara för dig! Grattis<3 Vad skulle jag göra utan dig min Älskade?!?! Älskar Dig Mitt Hjärta Du Är Allt För Mig<3 XOXO NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback