Bästa helgen på Länge!!!

Den här helgen har varit den Bästa på Väldigt länge! I fredags var vi bjudna på grillat å gott att dricka hemma hos pappa å hans tjej, å d var jättetrevligt! Kvällen fortsatte hemma hos mammas granne med kortspel å massa mys <3 en jättetrevligt fredag blev det! Igår så cyklade jag, älsklingen å mamma ner till centrum där vi mötte upp Älsklingens pappa med tjej å två av deras vänner, då d var Motaladagarna å Lasse Stefanz spelade. Vi satt på en restaurant å drack gott å lysande på den underbara musiken! Frugan å hennes pappa bestämde sig för att gå ut på trottoaren å bugga lite, d var Underbart att se samspelet mellan dem <3 d var något som jag njöt av att se å hoppas att jag kommer få se MÅNGA gånger till!!! Tack Alla för en Underbar kväll!!! D Måste göras om ingen Snart! Idag blir d att tvätta nu vid lunch å vid 16 så ska vi till N för att tona rutorna på våran bil wihii Äntligen ;P Sen blir d nog bara slapp ikväll för att gå på sista jobbveckan innan det är Två veckors SEMESTER!!! På semestern ska d bli Underbart att få komma iväg lite, ska juh iaf till Gbg d e juh redan bokat å klart!!! Nu ska jag fixa iordning mig å gå ner till tvättstugan! Detta e en liten video med fruganå hennes pappa när d buggar, kolla in allas blickar hihi ( tryck på länken så öppnas den) https://fbcdn-video-a.akamaihd.net/cfs-ak-ash4/v/448419/286/10150900869090588_54661.mp4?oh=4807ea2b544faefc65daa6e53106115e&oe=4FF97820&__gda__=1341749280_8a59897bac58f7ab549d108e2fdbbe75 XOXO NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback