what?!?! Love <3

Vad skulle jag göra om ångesten kom krypande på mig igen? Ta till alkohol, tabletter och rakblad?? NEEJ Aldrig!!!!!!.... Jag skulle sätta mig å prata med min underbara Fru!!! Inte för att jag mår dåligt eller så men vill bara att ALLA ska veta hur pass mkt bättre jag har blivit! Jag har dig Älskade Johanna att tacka livet för! Hade jag inte träffat dig när jag gjorde så hade jag varit död idag och det vet jag med säkerhet!!! Jag kan aldrig tacka dig tillräckligt men jag kan lova att jag föralltid kommer att Älska Dig och aldrig lämna dig! Vad som än händer så kommer jag finnas vid din sida och Alltid Älska Dig och endast Dig!!! <3 Jag Älskar Dig Johannadgren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback