Världens Underbaraste Fru!!!

I fredags fick jag en iPad av min underbara Fru!!! Blev bara sååå Glad wihii. Tack Snälla Älsklingen Du är BÄST!
Så vi firade d lite me Lword å lite Vuxendricka på kvällen...

Igår så hade Frugans pappa frågat om hon kunde sjusa honom å några vänner in t stan å sen hem på kvällen å självklart snäll som hon e så ställde hon upp. Mellan där så var vi på Revy å den var sjukt rolig så d e något vi hoppas få varje år i julklapp!!!
När Frugan skulle sjusa hem dem så ville d att hon skulle stanna så då följde jag me upp t svärfar å d var jättetrevligt!!! Vi har redan hemma vid 22.30 så då blev d lite mer Lword sista programet på sista sesongen som vi har... Så nu får vi bara vänta in posten med nästa sesong!

Idag har d varit full rulle... Upp i morse för att städa lite... Sen kom mamma med några av sina vänner som ville se på vår lägenhet, å då var syrran me å hon blev kvar när d andra åkte, sen sjusade Frun hem henne å hämtade då ist Frugans mormor som vi hade bestämt med för länge sen att hon skulle komma idag. D blev fika med henne jättemysigt! När hon skulle åka hem så sjusade Frun hem henne å kom t bax me chinamat Mums!!!
Under tiden hon var iväg så la jag mig ett tag å Herregud vad skönt d var!

Nu ser vi på Tv å ska bara mysa och ta d lugnt hela kvällen!!!

Har iaf haft en jätte trevlig dag med allt folk!

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback