Underbar Fredag???

Skönt med ledigt??? Jaa d kan jag lova att d e iaf, jag ligger genom förkyld å bara mår skit fysiskt!!! Hatar verkligen att vara sjuk jag blir sååå ynklig men som tur e så vet jag juh d!

Nu e d iaf helg å vi behöver inte gå upp tidigt någon av oss för att jobba å d e iaf skönt! Slipper den där jävla klockan på morgonen!

Underbart nu att Frun e hemma så vi kan ta helg på riktigt nu!, bara hon å jag!!!! Myyyys!!!

Nu blir d lite mer WF sen får vi se vad EM å kvällen har att erbjuda oss!?!?

Jag Älskar Dig så Fruktansvärt mkt när vi mår bra, men även när vi kanske mår Lite sämre(d händer juh nästan aldrig men Alla har svackor) ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARASTE FRU J <3 !!!

Jag är bara såååå jävla lycklig att jag har funnit dig och att vi gift oss, det har snart gått ett år sedan vi blev tillsammans och väldigt mycket har hänt till d positiva på denna tid! Vi har flyttat t en lägenhet som vi båda vill ha inredit den som VI vill ha, gift oss , ändrat på våra dåliga vanor så att vi mår jättemycket bättre och nu planerar vi inför framtiden å resten av våra liv tillsammans!!!
Jag tycker att det är sååå underbart att se förändringar och skillnader i hur vi mår och beter oss!!!

Jag är dig Evigt Tacksam för att du kom in i mitt liv när du gjorde, det blev en helt 360 graders vändning till det positiva för mig!
Du räddade mig från Döden och jag kan aldrig tacka dig nog!!!

Du Är Mitt Allt Och Jag Kommer Förevigt Att Älska Dig Å Bara Dig Min Underbaraste Fru JD <3 <3 <3

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback