Sjuk! And I Don't Like It!!!

Ligger jättesjuk... Tror att d e Lunginflammation men vet inte riktigt säkert. Ska t jourcentralen 13.45 så d förhoppningsvis hittar vad d e!?
Jag hatar att ligga sjuk jag blir sååå ynklig då... Tyvärr!

Hoppas bara på att Frun inte tycker att jag e allt för jobbig, då får hon slänga ut mig ;) hehe. Needå d skulle honAldrig göra! D e hon alldeles för snäll för att göra!

Nu blir d att slänga på sig lite kläder å sen sticka iväg så jag inte blir sen!!! Som tur e så har jag juh privat chaufför sån följer med mig å d e jag sååå glad för!
Tack Älsklingen för att du e så Underbar som du e å ställer upp för, även i stunder som dessa då jag e så krävande som jag e nu!!!

Jag Älskar Dig Underbaraste Frun JD! Du Är Mitt ALLT!!! <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback