ny dag nya utmaningar?!

sitter å dricker kaffe å lyssnar på sofijah å bara njuter av den underbara musiken som ljuder ur högtalarna! dock så e d välldtigt tomt här hemma när inte Älsklingen e hemma...hon börjar juh mkt tidigare än mig å d e tråkigt tycker jag men men... vet inte riktigt vad d e med mig idag men jag sitter å tänker på framtiden å bara längtar extre mkt idag tills den dagen då vi får barn å bor i vårat drömhus å företaget tagit form å blivit verklighet!!! LÄNGTAR!!!!! vet att detta kommer någon gång i framtiden men hoppas på välldigt snart så jag inte behöver sitta å tänka på hur d kan bli utan då istället göra det som vi vill!!! oj oj vad klockan var mkt nu helt plötsligt.. dags att stänga av datorn å bege sig mot jobbet nu då... Älskar Dig Johanna!! Du Är Mitt Allt Och Det Kommer Förevigt Vara VI!!! <3 <3 <3 XOXO NonneD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback