Jävla Astma

D e inte lunginflammation som jag har utan d e bara astma som ställer till det... Å jag som inte ska ha det längre enligt läkaren som "frisk" förklarade mig för flera år sen.!.!.

Idag e d aningen ledset här hemma men d har sina naturliga orsaker... D e 6år sen Frugans mamma gick bort idag å även om jag ej träffade henne så känner jag ändå av det! Jag har fått höra sååå mkt om henne och hon verkade vara en underbar människa, och jag hade varit hedrad om jag hade fått träffa henne!!! ;(
Vet bara att hon sitter och kollar ner på oss alla och hon och Endast hon vet endel saker som inte alla vet!!! Och d stannar mellan oss som vet det!

Älskar min Underbara Fru J Med Hela Mitt Hjärta och det kommer Förevigt vara vi!!! <3

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback