försöka bli bättre!!!

Jaha nu e jag här igen. Ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera bloggen oftare. Hur som helst mkt har hänt sen sist... Nytt år, M har åkt tbax t England, ett år sen jag å Älsklingen sågs för första gången! Å sen har tyvärr vår älskade Tuttis/Tippen gått bort<3 RIP!!! Det var något som jag tycker är oerhört jobbigt! Men den e endel av livet tyvärr! D e bara att sörja henne men livet måste ändå gå vidare! Men hon kommer föralltid finnas i våra hjärtan! Nu t något roligare! Den 21 ska jag å Frugan u t och äta ochgå på Revy! Och den 24-25 ska vi på dygnskryssning då Lasse Stefanz spelar å d ska bli sååå sjukt kul! Bara hon och jag å en massa mys!!! Nu ska jag klä på mig ytterkläderna å åka t jobbet å ta hand om alla busungar!! XOXO NonneD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback