Dan Före Dan!.!.!...

Imorrn bär det av... Wihii!!! Ska bara bli såååå jävla underbart skönt att åka iväg bara Frugan och jag!
Även att d bara e ett dygn å t Finland så e d skönt att få komma iväg å få lite ledighet... Ska bara njuta å dansa t toner av Lasse Stefanz!

Nu e d lite Judge Judy sen blir d att packa lite å inte glömma medicinen...!

Idag har jag vart på jobbet trots att jag vaknade typ 30min innan jag var tvungen att åka men men jag blev bara två minuter sen... Vi var å åkte skridskor med skolbarnen å mullebarnen(d stora barnen på dagis) å tycker verkligen d e kul å åka men kanske inte så roligt med en massa barn som inte kan åka.... D e juh för fan inte svårt alls!
Ska fan lära våra barn att åka skridskor i tidig ålder så d inte behöver en massa hjälp när d åker med dagis å skola....

Jag vet inte riktigt vad som hände... Men inatt slog d nästan slint i huvudet på mig när katterna väkte oss hela tiden. Blev bara sååå trött på dem å höll fan på att gå upp å strypa dem men var bara att bita ihop. Nu vet vi iaf vad vi ska göra för att d ska lugna ner sig... Ska testa en sak man sätter i uttaget och som ska utsöndra något som katterna tydligen ska gilla och på så vis trivas å lugna ner sig... Så det blir nog så!

XOXO

NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback