Äntligen Fredag!!!

Sitter just nu uppe på sjukan och väntar på att få komma in t min psykolog på habiliteringen... vet inte varför jag går hos en psykolog här när jag inte gör d nere på psyk... Hur som helst. Jag e hemma för tredje dagen nu... Dragit på min nån typ av maginfluensa tror jag Usch! Inget roligt alls men d e på väg mot bättring och man smittar juh bara d första 48timmarna... I helgen blir d bara mys å slapp med underbaraste Frun!!! Å d ska bli sååå skönt! Måndag blir det nya tag ska jobba hela veckan vad som än händer! Eftersom jag e ledig ons-tors veckan efter det. D e då vi åker på kryssningen wihi!!! Ska bli sååå kul! Bara jag å underbaraste!!! Älskar Dig Underbaraste Frun!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback