Vaddå fullt upp?!?!

I helgen skulle va bara ha tagit lugnt... Men d sket sig direkt. Igår skulle vi ha gått på Fotbollsnatta, men jag å Frugan var för gamla bara för ungdomar 10-16år hmm... Men då blev d en "fika" på Sibylla me J & A ist å cruising i stora Motala! Idag blir d bowling me J, A och M visst d ska bli skit kul, men var tog den lugna helgen vägen?
För imorrn blir d att åka t den tillfälliga med d saker som vi behöver ha me oss dit... Ja ja får ta d lugnt när vi sover eller något!

Just nu står Fruppan å diskar å lagar mat å som vanligt så sitter jag å latar mig, men jag ska snar bädda rent i sängen för d har jag lovat å göra!

Nu blir d att ta tag i sakerna här hemma så d blir gjort sen gött käk me Älsklingen!!!

Älskar Dig Underbaraste Fru JD <3
Du Är Mitt ALLT!
Tillsammans är vi Starka!!! ;P

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback