Snart bär det av...

Jaha jag var varit hemma nu sen Älsklingen fyllde men imorrn e d dags att komma igång igen å återgå t arbetet.

Igår var vi å kollade på den tillfälliga lägenheten, å även om den e mkt bättre än den andra vi kollade på så e den juh inte bra. Men d e juh för att vi har denna underbara lgh som vi har å inget kommer kunna jämföras med denna.... Jag är fortfarande skiträdd att d inte ska gå bra, men som sagt var Tillsammans är vi Starka!!! D e så jag tänker. D ligger på andra sidan stan å ingenting ligger nära kommer vara långt till ALLT!!!
Men men nu gäller det att försöka tänka positivt så kommer tiden gå fortare och vara mkt bättre. Så detta kommer bli kanon bra.

Älskar Dig Min Underbaraste Fru, Du Är Mitt ALLT!!! <3
Tillsammans är vi Starka!!!

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback