Sjuk igen?

Jaha då ligger man i sängen en lördags förmiddag och känner sig inte alls kry... Igen! Tycker att d e skitjobbigt har juh precis börjat känna mig bra igen å så kommer d tbax kul... NOT!!! Men men d e väll bara acceptera antar jag!

Vi har fått en omfattande vattenskada i vårat badrum som måste åtgärdas och under den tiden som blir från ca 2månader och framåt d kan inte svara exakt beror på hur blött d e när d river allt, så får vi bo i en ersättningslägenhet.... Hmm. Och det gör mig bara sååå orolig, jag har juh jättesvårt för förändringar så jag e jätterädd att jag kommer må sämre under den tiden... Jag mår juh så pass bra nu och vill verkligen INTE gå tbax d stegen t att må sämre igen.

Men nu har jag juh min Underbara Fru J som jag vet kommer finnas för mig! Jag Älskar Henne Såååå Mycket!!! <3 Tillsammans är Vi Starka!!!

Men men det är för framtiden att utse och jag kommer göra allt för att må så pass bra som jag gör nu! Även om d kommer vara svårt med alla omställningar, men det e juh faktiskt en del av livet. Man kan inte bestämma och planera allt som ska ske det är inte möjligt, det är jag medveten om så d e bara försöka acceptera och jobba med det man nu utsätts för. Hur svårt det än kommer att bli, så har jag alltid i bakhuvudet att Tillsammans är Vi Starka!!!

Älskar Dig Underbaraste Frun JD <3

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback