Nu vet jag varför!!!

Jag har suttit å tänkt en del å nu i kväll kom jag på varför jag har mått sååååå jävla dåligt i 21år.
Jag har grubblat om d kanske kan ha varit nåt i uppväxten, nåt med farfar el morfar, att mamma å pappa har bråkat så mkt, men NEJ!!! Jag har kommit på att det är för att inte DU har funnits i mitt liv!!!
Det måste vara därför! För efter att du kom in i mitt liv(som nu är vårat liv) så har det bara vänt till det positiva och har blivit sååååå mkt bättre, och jag mår såååå mkt bättre!!! Det är DIG jag har att tacka livet för min Underbaraste Fru J <3
Utan dig hade jag inte funnits idag.

Idag lever VI ett toppen liv tillsammans som gifta DU och JAG med våra fina katter och har en underbart fin Lägenhet som jag är jätte glad och stolt över!

Livet leker och jag vet att jag har någon att dela det livet med!

Jag Älskar Dig , och jag kommer ALDRIG att sluta göra det vad som än händer! DU är mitt ALLT <3

JD <3 YD


XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback