Imorgon... Du blir 27 min Underbaraste <3

Bang... Imorrn e d dags du min Underbaraste Fru fyller 27år å den dagen kommer bli kanon bra för dig (hoppas jag iaf)!!!
Även om du vet vad du ska få så e d en sak som jag lagt ner mkt tanke i! D e juh iaf en sak som jag e säker på att du kommer bli glad för och kommer att gilla. Allt för dig vet du ;)

Får se hur d blir med jobb imorrn, jag mår fortfarande inte bra. Så d kanske blir en dag imorrn med att ta d lugnt å bara vila rösten för att se om den blir något bättre...

Men men nu blir d myyyys framför Tvn idag i sängen resten av kvällen med Underbaraste Frun <3 LOVE

Älskar Dig Med Hela Mitt Hjärta Min Underbaraste JD <3
Tillsammans är vi Starka!!!
Förevigt Vi

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback