ALLT på en gång...

Jaha då var det dags igen.... Bilen som vi hämtade från servicen igår från Thelles däck och bilservice slutade funka hmm skit firma som inte kan göra saker ordentligt!
När jag var på väg t jobbet började airbag lampan lysa, sen slutade stereon sen slutade alla mätare och klockan å sen slutade den ladda å då slutade juh styrservon å då vill jag lova att d inte e lätt att styra speciellt inte när man e inne i en rondell... Faaaan jävla helvetes faan att allt ska hända samtidigt.
Jag ska juh t astmasköterskan idag också så d får väll bli en promenad... Har inget annat val så får se hur d kommer att gå med denna jävla hostan!


Jaja idag är det iaf Alla Hjärtans Dag så d kommer bli en massssa mys med Underbaraste Frun Jag Älskar Henne Sååå Fruktansvärt Mycket så att det gör ont i magen när jag bara tänker tanken på att någonsin förlora henne... Men d kommer inte ske på 80år tills döden skiljer oss åt!!!

Jag Älskar Dig Med Hela Mitt Hjärta Och Själ! Du Är Mitt ALLT! Tillsammans är vi Starka!!!
Förevigt Vi <3

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback