Livet i allmänt...

Jaha nu e d Påsk då, men vad hände med vädret? Visst att d har varit aningen kallare nu ett tag men snö... Å massssssor också vad fan e d?

Igår så fick vi välja golv t badrummet som d ska lägga i nästa vecka sen blir d val av kakel å snart hem flytt!!! Ska bli såååååå jävla underbart att få komma hem igen!
Sen har jag nu även fått en tid t hand i Lkpk å d e juh Underbart! Så snart får jag förhoppningsvis reda på vad d e som e fel i handen... D e juh snart ett år sen skadan skedde!

Tyvärr så har jag blivit galet allergiskt mot pollen så jag fick åka t vcm igår å få en kortison spruta, som har hjälp mig väldigt mkt nu men inte helt...

Livet flyter på å vi bara njuter av att vara vid liv och att vi har Varandra <3

Älskar Dig Mig Underbara Fru JD!
Du Är Mitt ALLT!!!

Förevigt vi

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback