Hemma igen<3 Jaaa!!!

Igår var vi i Lkpg me C å shoppade lite... Så ringer frugans tele å d var ett nr som vi inte kände igen, så jag svarade. D var JP Bygg , killarna som har varit å fixat vårat badrum som nu ringde å sa att badrummet e klart endast ett skåp som ska upp men d kommer dom å gör på måndag. Så sa han att d bara var för oss att flytta hem igen... What!!! Så d var bara att kolla klart i Lkpg å köra hemåt.
Vi åkte upp å packade ihop d viktigaste som vi ville ha med oss, lånade B&B bilen av P å körde lite saker, Underbart.
Sen blev d småplock å städning på kvällen å sen sjussa hem S-A å A.

När vi kom hem igen så blev d att avnjuta varsin Bacardi, mysa å sen sooova i vår Fiiiiina Lägenhet!

Mår sååå jävla underbart bra just nu, att bara få vara hemma igen, hemma i VÅR lägenhet med VÅRA saker UNDERBART! Just nu Älskar jag att Leva!!!

Älskar Dig Min Underbara Fru<3
Du är mitt Allt!!!
Förevigt Vi

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback