Sjukt fin morgon :D

Uppe med tuppen idag igen:D
Vi har haft J och T på besök inatt igen :D
Blir alltid så att även vi går upp galet tidigt... Det är sååååå mysigt att göra det.
Se solen gå upp å mörker blir till ljus :D
Dock så har jag legat vaken sedan typ 02.20 å jag vet inte varför. Men jag e inte trött av någon konstig anledning :P

Idag blir det jobb, det är ju skönt!!!
Dock så ska inte Fruven jobba idag heller vilket e tråkigt :'(

Nu e d dags att göra sig i ordning å sen åka till jobbet :D

Ha en underbar dag allihopa :D
Det ska nämligen jag ha :P
(lägger upp en bild på soluppgången :P )

Jag Älskar Dig Fruven <3
Du Är Mitt Allt!!!
<3 Förevigt Vi <3
Until death do us apart!!!

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback