What doesn't kill you makes you Stronger!

Idag är det 2a November, det innebär att det är 5år sen jag blev våldtagen idag.
5år jag kan inte fatta att det har gått så lång tid, jag minns det som om det vore igår :(

Det är mycket lättre att hantera detta år än vad det har varit d andra åren... Och det tror jag har att göra med att jag mår såååå mkt bättre psykiskt nu än vad jag någonsin har gjort tidigare!
Det kommer nog Aldrig bli en dag som alla andra men det bli nog iaf lite bättre och lite lättare för varje år som går!
Det är det som jag hoppas på iaf, för det har ju gått bättre å bättre bara dessa åren som har gått än så länge.

Idag blir det att fara upp t svärfar där hela släkten på Fruvens sida ska vara å käka å dricka gott, å karlarna skall basta.
Det kommer bli mysigt å trevligt :)

Älskar Dig Fruven, du är mitt Allt!
Tack för att du finns för mig dagar som denna! Det betyder Massssssor<3
<3 Förevigt Vi <3

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback