Idag är det fredag... Vilket innebär Ledigt :D

Idag är det fredag, och precis Somalia andra fredagar om det inte är snö så är jag ledig även denna!!!
Det har ju blivit riktigt kallt nu å även lite snö... Men inte så mkt så att det behövs skottas :D

Så idag bär det av mot centrum med Fruven och AB när hon väl slutar vid 14.25
Då ska vi kolla lite på julklappar å födelsedagspresenter till henne!
Sen åker vi nog hem till oss å myser alla tre :D

I kväll nån gång så hoppas jag på att E kan komma förbi å färga och klippa mig eftersom vi ska på julbord med jobbet imorrn! Annars så skulle Fruven vara så snäll å göra det på mig :D

Imorrn blir altså julbord nere på Wetternmagasinet, med Wettern Trädgård och Fastighetsservise å det ska bli sjuuuuukt kul!!!
Sen får vi se om vi skulle göra något innan julbordet typ partybowling eller nåt :D

Nu blir det att göra sig i ordning mysa lite med Fruven å sen åka iväg å handla hårfärg å lite annat skit ;)

Älskar Dig Fruven Mest av Allt i Hela Världen <3
Du Är Mitt Allt <3
Förevigt Vi

XOXO
NonneD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback